Egy Barkas B1000-es a Borsod Volán kötelékében a mai napig különleges feladatokat lát el. Az autó 1995-ben Miskolcról, a volántársaság Létesítményfenntartási Osztályától került át a kazincbarcikai műhelybe. Előtte karbantartókat, és a javításhoz szükséges alapanyagokat szállította a borsodi megyeszékhelyen. Selejtezés után, nyolcévesen átadták a kazinbarcikai műhelynek. A Barkas ma már nincs forgalomban, de hivatalosan belszolgálati, fagyszolgálati tevékenységet végeznek vele a telephely területén belül. Ez azt jelenti, hogy főleg télen, ha nehezen indulnak be az autóbuszok, akkor a puttonyában lévő két 180 amperórás akkumulátor segítségével bikázzák be az Ikarusokat, Scaniákat, Volvokat, MAN-okat. A Barkas rendszerét a balasetveszély elkerülése érdekében áramtalanító kapcsolóval látták el. És ha már a kisbusz és a legénysége segít az indításnál, egyúttal a fagyálló feltöltését is elvégzik a szerelők, mivel több tíz liter is elfér ebből az anyagból a jármű méretes hátuljában.
De honnan a tyúkbél?
Aháá...
Már készen állnak a kis elektronok, hogy mentőövként száguldjanak a sárga óriás testébe Füstejakuláció. Na erre való ez a jószág
Az izmosító készülék áramtalanítóval
Tuning jellegű matricák
Megkülönböztetett szolgálat