Veteránosságok

Igen. Engem is megkörnyékezett az internetes napló áspiskígyója. Harapása után, az amúgy is mámoros létből ébredve egy csontszínű klaviatúra bámult rám. Gyere és gépelj, gyere, gyere!!! Hívogatott. Nem álltam ellent, így most elkezdem...Miről fog szólni? Veterán járművekről, aktualitásokról, érdekességekről. Legalábbis remélem. Terveim szerint ha nem is hetente, de rendszeresen igyekszem friss hírekkel vagy észrevételekkel bőviteni. Tisztelettel ajánlom minden veteránbuzinak és nem veteránbuzinak!

Friss topikok

  • skodriga: Ja és persze köszönöm az autót és a gratulációt! (2009.09.16. 20:55) Guminyomás és kerékdőlés
  • skodriga: @igor2: Aláírom, aláírom. Nem nagyon hallottam panaszt ezekre a vasakra. (2009.05.12. 00:41) Polgári szolgálatos
  • skodriga: Hellóbelló! Az kérlek szépen nem más, mint a sebességváltó karja. Még kézzel kapcsolták a fokozato... (2009.03.27. 07:19) Nem dobozforma
  • prokee: Jóóóvan, jó helyre került :) Azokról a 613-asokról lehet többet tudni ? (2008.12.23. 15:59) Minőségi változások
  • skodriga: Köszönöm a szép szavakat, ez nemcsak nekem, hanem az előző tulajnak is szól, aki ilyen állapotban ... (2008.08.19. 21:11) Zöld forgalmi, karbantartás-szakkör

Linkblog

Minőségi változások

2008.12.03. 22:26 skodriga

 

Eljött a műszaki vizsga ideje, ugyanis augusztus 29-én lejárt mind a zöldkártya, mind a forgalmi engedély érvényessége. Igazából gond nem volt az autóval, kicsit hangos volt a kipufogója (a centis lyukak és levált borítólemez miatt). Szépen kicseréltem. Na de nem gagyi utángyártottra, mert az van bőven 5000 hufért. Amit föltettem, anyagában, méretében, formájában és súlyában megegyezik a gyáriéval, annyi a különbség, hogy hiányzik róla a Škoda embléma. Egy lomtalanítás során került elő egy kis garázsból a XI. kerületben és a Vatera jóvoltából onnan hozzám (3500 Ft).

 

A vizsga, természetesen nem a lejárat napján, hanem bő egy hónap múlva, október 8-án esett meg. Valahogy így indultunk a Jahn Ferenc kórház mögött lévő vizsgahelyre:

 

Átment. Öröm. Majd jött a feketeleves: a hátsó féket meg kell nézni, mert nem nagyon fog, illetve a fényszórók beállítását is végezzük már el utólag - mondta a vizsgabiztos. Csókos vizsga, de megvan. Azóta már rendesen marnak a fékek hátul is. A szimmering átengedte az olajat a féltengelyeknél és összekente a fékpofákat, amik meg is égtek, emiatt nem fogott. Tömítés kicserélve, új, gyári fékmunkahengerek beépítve, új fékpofák, a fékfolyadék is megérett már a frissítésre... Még egy hiba előjött, de ez már jóval a műszaki után, a kormányrudazat bal oldali axiál rúdja kezdett el lógni, folyamatosan erősen bal felé tekerve a kormányt. A javítás még várat magára, de otthon, jó melegben van most az autó. Természetesen téli álmát alussza, miközben szépen lassan megújulnak alkatrészei, hogy tavasszal újra lajstromba álljon és szolgálja gazdáját.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://oldtimers.blog.hu/api/trackback/id/tr5802490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2008.12.04. 00:01:05

Vigyázz nagyon a kisöregre, így távoli kép alapján nagyon jó bőrben van ;)

froton 2008.12.04. 07:05:37

Engem az a 2 db tatra 613 jobban érdekelne ott mellette...

ZsZ 2008.12.04. 10:10:20

Engem meg a T1 a háttérben :)

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.12.23. 15:59:28

Jóóóvan, jó helyre került :)
Azokról a 613-asokról lehet többet tudni ?
süti beállítások módosítása